Promocje
 pianka pod prysznic Rokitnik
pianka pod prysznic Rokitnik

69,60 zł

Cena regularna: 87,00 zł

Najniższa cena: 87,00 zł
szt.
olejek do ciała Rokitnik - 250ml
olejek do ciała Rokitnik - 250ml

103,20 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt, który nie był używany przez okres 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu towaru, chociaż informacja taka pomoże nam poprawić naszą ofertę oraz usprawnić funkcjonowanie sklepu. Zwrot jest
całkowicie darmowy, nie poniesiesz żadnych kosztów, a całą równowartość wpłaty w naszym sklepie zostanie zwrócona.


Jak zwrócić produkt:
1. napisz maila z informacja o zwrocie, podając dane kontaktowe i nr zamówienia na adres: sklep@sklep-nordencosmetics.pl
2. zapakować produkt tak, by dotarł do nas niezniszczony
3. odbierzemy paczkę kurierem - na nasz koszt
4. zwrócimy pieniądze na wskazany nr konta, jeśli produkt wróci do nas w stanie nienaruszonym

REKLAMACJA
W trosce o poczucie bezpieczeństwa odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie i które wystąpią na nim do czasu terminu przydatności produktu. W związku z tym, że kosmetyki Norden Cosmetics są naturalne należy przestrzegać sposobu przechowywania,
szczególnie chronić przed źródłem ciepła, ponieważ zmienią konsystencję. Najlepiej przechowywać w suchym i chłodnym miejscu do 20℃ Nie ponosimy odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku
użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu.

Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia.
Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).
Składniki są pochodzenia naturalnego, dlatego kolor i konsystencja mogą się różnić w
zależności od partii. Nie wpływa to na jakość produktu.


Jak składać reklamację?
1. Opisać reklamowaną sytuację w mailu i wysłać na adres sklep@dany-homespa.pl
2. Czekać na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni

W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl